Greece Music


16 Ocak 2009

ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ - ΜΗ ΜΟΥ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙΣ Τ' ΟΝΕΙΡΟ (Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Α)!!! 01/2009

ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ - ΜΗ ΜΟΥ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙΣ Τ' ΟΝΕΙΡΟ (Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ι Κ Α)!!! 01/2009
Manwlhs Lydakhs-Mh mou gkremizeis t'oneiro-(01/2009)
Released: 01/2009
Company: Legend
CD-Type: Cd Album
Genre: ΕΝΤΕΧΝΟ
Number of tracks: 11
Audio Format: MP3Quality (bitrate): 320kbs
-==-=-=-=
Ο Μανώλης Λιδάκης αναμφισβήτητα είναι μία μεγάλη λαϊκή φωνή και ένας αγαπημένος ερμηνευτής του έντεχνου ελληνικού τραγουδιού. Μας παρουσιάζει τη νέα του δισκογραφική δουλειά με έντεκα καινούργια τραγούδια όπου κινούνται σε όλο το φάσμα του σύγχρονου ελληνικού τραγουδιού, όπου το ένα συναγωνίζεται το άλλο, στο στίχο, στη μουσική και στην ερμηνεία με τον τίτλο "ΜΗ ΜΟΥ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙΣ Τ' ΟΝΕΙΡΟ".Συνεργάζεται με έναν συνθέτη, τον Παντελή Θαλασσινό, και έναν στιχουργό, τον Κώστα Φασουλά, οι οποίοι δεν χρειάζονται συστάσεις, αφού έχουν ταυτίσει το όνομά τους με μια σειρά μεγάλων επιτυχιών.Ένα μοναδικό απόκτημα, για όλους εσάς που αγαπάτε το καλό ελληνικό τραγούδι και τον Μανώλη Λιδάκη
-=-=-=-=
Track List:
01 ΔΕΝ ΕΙΝ' Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΤΑΙΟΣ
02 ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ
03 ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ
04 ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ
05 ΜΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΦΩΝΗ
06 ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟ ΔΡΟΜΟ
07 ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ
08 ΜΗ ΜΟΥ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙΣ Τ' ΟΝΕΙΡΟ
09 ΝΑ 'ΡΧΕΣΑΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ
10 ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ
11 Η ΠΙΟ ΘΛΙΜΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
DWONLOAD CD:
http://rapidshare.com/files/183623742/Manwlhs_Lydakhs_-_Mh_mou_gkremizeis_t__oneiro.rar

Hiç yorum yok: