Greece Music


8 Şubat 2009

ΣΚΟΥΛΙΔΗΣ ΘΑΝΟΣ - ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ 2/2009 CD SINGLE

Tanos Skoulidis
ΣΚΟΥΛΙΔΗΣ ΘΑΝΟΣ - ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ 2/2009 CD SINGLE
Artist :ΣΚΟΥΛΙΔΗΣ ΘΑΝΟΣ
Title :ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ
CD Type : MP3 ΜΟΝΤΕΡΝΑ-POP
Total Tracks:04
bitrate:192kbs
-=-=-=-=-=
Η Jes music παρουσιάζει την πρώτη δισκογραφική δουλειά ενός νέου καιταλαντούχου ερμηνευτή που σίγουρα θα κάνει αίσθηση, του Θάνου Σκουλίδη.Παρόλο το νεαρό της ηλικίας του έχει εμφανιστεί σε πολλάγνωστά νυχτερινά κέντρα, το 2007 συμμετείχε σαν στιχουργός στο πρώτοalbum του γυναικείου pop συγκροτήματος “The Darlings” και ταδυο τελευταία χρόνια ήταν ένας από τους αγαπημένους μαθητές της Julie Massino.Το νέο του CD με τίτλο “Πρώτη μου φορά” περιέχει 3 υπέροχα τραγούδια σε ρυθμούς ρούμπας, μπαλάντας αλλά και pop.Τη μουσική και τους στίχους υπογράφουν οι Ευθύβουλος,Μάκης Δάρρειος και Γιάννης Νικολαίδης.
-=-=-=-===
Track List:
01. ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ
02. ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
03. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΥΤΟ
04. ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ (INSTRUMENTAL)
DWONLOAD CD:

Hiç yorum yok: