Greece Music


27 Mart 2009

ΑΚΗΣ ΔΕΙΞΙΜΟΣ - ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ 03/2009

ΑΚΗΣ ΔΕΙΞΙΜΟΣ - ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ 03/2009
Artist: ΑΚΗΣ ΔΕΙΞΙΜΟΣ
Album: ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ
Released: 03/2009
Company: VIRUS
CD-Type: Cd Album
Genre: ΕΛΑΦΡΟΛΑΙΚΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ
Number of tracks: 11
Audio Format: MP3Quality (bitrate): 320kbs
-=-=-
Στιχουργός: ΓΙΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΦΑΣ, ΤΑΣΟΣ ΒΟΥΓΙΑΤΖΗΣ, ΑΝΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΠΑΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΥΡΙΠΟΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Ακης Δείξιμος έχει ως συνθέτης πάρα πολλές επιτυχημένες συνεργασίες με τραγουδιστές όπως η Πέγκυ Ζήνα, η Νατάσσα Θεοδωρίδου, ο Γιώργος Γιαννιάς, η Ελένη Καρουσάκη, η Ειρήνη Μερκούρη, ο Γιώργος Δασκουλίδης, ο Νεκτάριος Σφυράκης, ο Ανέστης Μαντάς κ.α.Στο νέο του δισκογραφικό βήμα τον γνωρίζουμε και ως ερμηνευτή να τραγουδάει 11 δικά του τραγούδια σε στίχους Αντώνη Παππά, Γιούλας Γεωργίου, Δημήτρη Τσάφα, Τάσου Βουγιατζή, Αννας Ιωαννίδου, Ανδρέα Διονυσόπουλου, Βασίλη Γιαννόπουλου και Εύριπου.Εμφανίζεται μαζί με τον Πασχάλη Τερζή και την Ελενα Παπαρίζου.
-=-=-=--
Track List:
1 Μ' ΕΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ
2 ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ
3 ΦΛΟΓΙΤΣΑ
4 ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ
5 ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΟΥΝΕ ΟΙ ΦΙΛΟΙ
6 ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ
7 ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ
8 ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ
9 ΣΑΝ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ
10 ΖΗΣΕ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ
11 ΑΣΕ ΜΕ
DWONLOAD CD:
http://rapidshare.com/files/214020817/Akhs_Deiximos-Deixe_mou_ta_matia_sou-_CD_2009_.rar

Hiç yorum yok: