Greece Music


18 Mayıs 2009

ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟΣ - ΕΝ ΦΩΝΑΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΟΙΣ

Bambakarhs Markos & Pagioumtzhs Stratos
ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟΣ - ΕΝ ΦΩΝΑΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΟΙΣ
Artist: Μ.ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ & ΣΤΡ.ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ
Album: ΕΝ ΦΩΝΑΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΟΙΣ
Relese date: 1996-(Remaster)
Item Tipe: Music CD PAN-211
Company: Pandora Music
Genre: old rembetika
Total Tracks: 22
Coveres yes: B,F,I
Audio Format: mp3 (Quality) bit rate: 128 kbs
=-=-------=-=-=
Μάρκος Βαμβακάρης και Στράτος Παγιουμτζής - Εν φωναίς και οργάνοις...Ο πατριάρχης του ρεμπέτικου τραγουδιού μαζί με τον μεγάλο Στράτο Παγιουμτζή...22 ρεμπέτικα τραγούδια στην πρώτη εκτέλεση τους...
=-=---------=-=
Track List:
1. μπουζούκι μου διπλόχορδο
2. στης πεντέλης τα βουνά
3. το πορτοφόλι
4. σε γελάσανε
5. θα σπάση το μπουζούκι μου
6. εγω για σε βρε πονηρή
7. τα καραβοτσακίσματα
8. με τις μυρωδιές σου
9. φίνα τάχεις καταφέρει
10. γιατί γιατί μου τόκρυψες
11. τα ζηλιάρικα σου μάτια
12. κάτσε ν'ακούσεις μια πενιά
13. σούδωσα διαζύγιο
14. περσεφόνη μου γλυκειά
15. ψηλά τη χτίζεις τη φωλιά
16. γιατί μικρούλα μου
17. κούλα φραγκοσυριανή
18. η πονηρή
19. γέρασες και πια δεν σ'αγαπώ
20. μαρία μανταλένα
21. βάρκα γιαλό
22. μια γαλανομάτα στην αθήνα
DWONLOAD CD:

Hiç yorum yok: