Greece Music


11 Mayıs 2009

Διάφοροι - Τα Χασάπικα Ρυθμός FM (11-2006)

Various
Διάφοροι - Τα Χασάπικα Ρυθμός FM (11-2006)
Artist: Various
Album: Ta xasapika - Rythmos FM
Realese date: 11/2006
CD Type: cd Album
Total Tracks: 15
Genre: lika
Coveres: front
Audio Format: mp3 bitrate 192 kbs
-=-=-=
Despoina Vandh, Elli Kokkinou,Thanos Petrelis,Kostas Karafotis,
Nikos Kourkoulis,Giannis Mpekas,Giorgos Mazonakis, Giannis Vardis
Marw Lytra,Prodromos,Giorgos Lempesis,Giorgos Xristou
-=-=-=-
Track List:
01 - Δέσποινα Βανδή - Λάθος Άνθρωπος
02 - Έλλη Κοκκίνου - Δεν Γίνεται
03 - Θάνος Πετρέλης - Πως Ξεχνιέται Κάποια Σαν Εσένα
04 - Κώστας Καραφώτης - Λυπάμαι
05 - Νίκος Κουρκούλης - Νυχτώνει
06 - Γιάννης Μπέκας - Δικό Μου Πρόβλημα
07 - Γιώργος Μαζωνάκης - Εσύ Κι Εγώ
08 - Γιάννης Βαρδής - Διώξε Με
09 - Μάρω Λύτρα - Έλα Αγόρι Μου
10 - Πρόδρομος - Μόνο Λόγια
11 - Γιώργος Λεμπέσης - Αχ Ουρανέ Μου
12 - Γιώργος Χρήστου - Ένα Τσιγάρο
13 - Θάνος Πετρέλης - Το Αίμα Μου (Είχε Το Χρώμα Τ' Ουρανού)
14 - Γιώργος Μαζωνάκης - Απόψε Θα Σ' Ονειρευτώ
15 - Έλλη Κοκκίνου - Κοσμοθεωρεία
DWONLOAD CD:

Hiç yorum yok: