Greece Music


3 Mayıs 2009

ΦΩΤΗΣ ΔΗΜΑΣ - ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ

FOTIS DIMAS
ΦΩΤΗΣ ΔΗΜΑΣ - ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ
Artist: ΦΩΤΗΣ ΔΗΜΑΣ
Album: ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ
Release Date: 12/10/2007
Type: Music CD
Company: MINOS-EMI
Genre: RETRO MUSIC
Number of Tracks: 25
Audio Format: mp3->(Quality)BitRate: 160kbs
Coveres: full
-=-=-=-=-=-
Ο Μάκης Δελαπόρτας επιμελήθηκε άλλη μια συλλεκτική σειρά, με σπάνιο υλικό. Ηχογραφήσεις που στις περισσότερες περιπτώσεις παρέχονται για πρώτη φορά σε CD και σε μερικές περιπτώσεις δεν είχαν κυκλοφορήσει ούτε σε βινύλια.
Καλλιτέχνες τις δεκαετίας του 50 και του 60,σε τραγούδια που είναι περισσότερο ή λιγότερο γνωστά, σίγουρα όμως αποτελούν κομμάτι της ελληνικής μουσικής ιστορίας.
-=-=-=-=-=
Track List:
1.Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΕΙΣΑΙ ΣΥ 2.ΜΕΝΕΞΕΔΕΝΙΑ ΔΕΙΛΙΝΑ 3.ΜΙΑ ΓΛΑΣΤΡΑ 4.ΜΑΡΑΚΑΪΜΠΟ 5.Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ 6.Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΥ ΚΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΟΥ 7.ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ 8.ΤΟ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟ ΑΓΟΡΙ 9.ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ 10.ΠΕΡΣΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ (Μαζί του το Τρίο Μπελκάντο και το Τριο Γκρέκο) 11.Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ Ο ΕΡΩΤΑΣ (Μαζί του η Ελσα Λάμπο) 12.ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΘΑ 'ΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ 13.ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙ ΜΟΥ 14.ΤΟ ΠΥΡΟΦΑΝΙ 15.ΚΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΣΤΕΡΙ 16.ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ 17.ΘΥΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥ 18.ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Η ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ Σ' ΕΧΕΙ ΚΡΥΨΕΙ 19.ΟΛΕ ΟΛΕ 20.ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΖΩΗ 21.ΑΝ Σ' ΑΡΝΗΘΩ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ 22.ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ (Μαζί του το Τρίο Μπελκάντο) 23.ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΜΟΥ 24.ΚΡΥΦΑ ΘΑ Σ' ΑΓΑΠΩ 25.ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΦΤΩΧΟΠΑΙΔΟ
DWONLOAD CD:

Hiç yorum yok: